Nyonya Kueh
Hos Kym dan Cef Jasmine melawat kedai-kedai kuih tradisional Nyonya tempatan dan pewarisnya untuk mencari kuih Nyonya yang hilang atau jarang ditemui untuk mencipta semula rasa lama.