Teochew Porridge
Bubur Teochew adalah makanan keselesaan bagi banyak orang. Hos Bryan dan Cef Dylan lawat restoran bubur Teochew tradisional untuk mendedahkan hidangan sampingan yang jarang ditemui dan perencah yang diawet, untuk mencipta semula rasa lama bubur Teochew.