Teochew Fish Head Steamboat
Hos Kym dan Cef Eugene melawat restoran tradisional tempatan dan belajar daripada cef veteran, yang masih mengekalkan resipi Stimbot Kepala Ikan Teochew tradisional, untuk cuba mencipta semula rasa lama.