Cantonese Dim Sum
Selepas melawat pengeluar Dim Sum tempatan dan restoran tradisional, hos Bryan dan Cef Tim memutuskan untuk mencipta semula rasa lama Lo Mai Gai, Gai Jat dan Jeong Mai.