Bong-sun cuba menyelinap masuk ke restoran Sun-woo untuk bermalam. Sementara itu, di stesen penyiaran bersama Sun-woo, Bong-sun menemui kelemahannya dan dia merancang untuk memanfaatkannya agar dia dapat tempat tinggal.