Akibat kemalangan yang tak dijangka, Sun-woo dan Bong-sun menghabiskan malam bersama. Soon-ae mula meragui kematiannya dan diarinya kini berada di tangan Sung-jae. Sementara itu, Bong-sun terkejut melihat Soon-ae berkelakuan dingin.