Bong-sun dan Sun-woo menyedari perasaan mereka terhadap satu sama lain. Soon-ae mengetahui kaitan antara kematian Eun-hee dan Sung-jae. Sementara itu, bukti penting tentang kematian Soon-ae ditemui dalam diarinya.