Into China’s Disaster Zones
Selama beberapa dekad, China telah dilanda bencana alam seperti taufan, gempa bumi dan banjir. Sekumpulan rakyat biasa melangkah ke zon bencana dengan harapan lebih banyak dapat diselamatkan.