Manila’s Inferno Warriors
Di Metro Manila, warganya membentuk pasukan bomba untuk memadamkan kebakaran dalam komuniti yang terdedah. Mereka beroperasi dalam keadaan yang mencabar lagi unik, menjadi wira tak didendang dalam komuniti mereka.