Into the Cavern
Selepas melihat meteorit jauh di bawah tanah semasa cuba menggerudi ke dalam sistem gua, pasukan mencari laluan alternatif. Semasa menjelajah kawasan itu, Chad menemui petunjuk yang akhirnya membawa kepada kejayaan.