Aztec Evidence
Apabila tsunami bawah tanah membanjiri sistem gua, Duane dan pasukannya cuba memecahkannya dari tempat yang lebih tinggi -- menemui bukti artifak Aztec dan petunjuk penting kepada lombong Lost Rhodes.