Into the Mormon Eye
Dalam gerakan berbahaya di laluan Lombong Lost Rhodes, Chad dan Ryan menuruni tebing setinggi 250 kaki untuk akses gua Mormon Eye. James mengalami ketakutan pada ketinggian. Duane mendedahkan lebih banyak tapak pemburu haram di ladang; dia campur tangan.