Friendly Kenly
Sepasang suami isteri bertarung dengan penyakit berada dalam keadaan teruk dari segi kewangan dan fizikal, jadi apabila mereka menggores satu juta dolar, itu adalah jawapan kepada doa mereka. David membantu mencari tempat yang sesuai untuk mereka berehat.