Living Large in Lubbock
Terima kasih kepada warisan, seorang penduduk Georgia berpeluang beli rumah keluarga yang besar lebih dekat dengan anak-anaknya yang sudah dewasa di Lubbock, Texas. David menunjukkan beberapa tempat indah dan luas, rumahnya besar harganya rendah.