Myrtle Beach Moves
Seorang wanita dari Pennsylvania berpeluang berpindah ke Pantai Myrtle, Carolina Selatan yang panas selepas menerima harta peninggalan. Kini, David membantunya dan kawan baiknya untuk mencari rumah di persisiran pantai.