Memphis Family Ties
Sepupu rapat membesar seperti adik-beradik, apabila seorang berpeluang membeli rumah, seorang lagi dapat bilik sendiri dan tab mandi! Ini lawatan pertama David ke Memphis, dan dia sedang mencari rumah idaman mereka yang besar dan luas.