Sister Smackdown
Jackson bantu seekor kucing bernama Charlee kembali yakin selepas dibelasah oleh adiknya, Frankie. Kemudian, dia kena selesaikan kes apartmen hancing untuk bantu sebuah keluarga dengan lapan ekor kucing yang nak ambil anak angkat.