Guilt Stricken Guardian
Jackson perlu cari cara untuk bantu kucing bernama Dale sebab buang air merata-rata dan rosakkan hubungan penjaganya. Jackson hadapi cabaran semasa bantu penjaga yang rasa bersalah kalau tak beri kucingnya, Lasagna yang menghidap diabetes, makan.