Shut Up and Send It
Persaingan Josh Carmon dengan Bryce Sparks menuju kemuncaknya dalam perlumbaan terakhir dalam litar lumpur musim luruh. AJ gunakan ATV terbesar di dunia untuk berdepan Larry Oakes dan Megan Rion dalam perlumbaan bounty hole paling bahaya musim ini.