Smash and Drag
Bryce ingin mempertahankan gelarannya, menentang musuhnya Josh, tetapi keadaan jadi luar kawalan, berakhir dengan kenderaan rosak dan ego tercalar. Gigih mendapatkan perhatian penaja, AJ melenjan ATV sehingga kelajuan 100bsj.