All's Fair in Mud and War
Di Litar Lumpur Greasy Bend yang terkenal di Arkansas, Bryce dan Josh bertaruh pada laluan bounty tayar kecil. Larry hubungi seorang kawan lama untuk membantu dia mengubah musimnya. AJ sanggup melakukan apa-apa sahaja untuk mengalahkan pesaing utamanya.