One Nation Under Mud
Para peserta bersiap untuk litar lumpur musim luruh di dunia bawah tanah perlumbaan lumpur. Perlumbaannya liar, persaingannya sengit, dan parti jadi semakin meriah apabila matahari terbenam. Dengan ganjaran lumayan menanti, tiada sesiapa akan mengalah.