Runaway MILF
Barby dan Chris pergi ke janji temu dan bercakap tentang masa depan. Permainan Benar atau Duga menguji semua orang, Crystal berhadapan Stacy. Lannette berundur dan pertembungan Kelle dengan Rebecca menyebabkan mereka tarik diri.