MILFA Mia
Selepas perubahan menjadikan rumah huru-hara terbalik, peserta lelaki mesti berhadapan dengan penari bogel seksi untuk memenangi malam keluar di bandar bersama wanita dan salah faham antara Barby dan Crystal menyebabkan ketegangan memuncak.