She's All MILF
Kedatangan wajah yang dikenali mengancam untuk menggoyahkan beberapa hubungan. Janji temu berganda menyebabkan dua lelaki dalam kedudukan berkompromi. Hubungan Barby dengan Jacob berkembang dan rahsia seorang wanita terbongkar.