Mean MILFs
Peserta wanita berdepan dengan Rebecca kerana merampas lelaki sebaik dua lelaki baru tiba. Kelle cuba beralih daripada Connor, Crystal memikirkan semula hubungannya dengan Stacy. Barby terlalu jujur ​​dengan Chris.