Salem, Massachusetts
Selera Casey Webb membawanya ke Salem, MA, untuk sepotong piza berinspirasikan cereka sains, hidangan gula-gula bersejarah dan ekstravaganza bawah laut dengan Cabaran Hypernova Scotia 3 paun.