Las Vegas, Nevada
Casey Webb ke Las Vegas, NV, untuk bertaruh dengan keju panggang, menghadapi sushi yang menjulang tinggi dan berjuang melalui Cabaran Kasespatzle seberat 4.5 paun di dewan bir Jerman.