Orlando, Florida
Ziarah Casey Webb yang meluaskan selera membawanya ke Orlando, FL, untuk menikmati sandwic sepanjang sekaki yang terkenal dan cabaran pasukan seberat 8.5 paun yang begitu besar sehingga dia memanggil bantuan daripadaJoey Fatone.