Diwali
Luke mendalami semangat Diwali, perayaan terpenting dalam kalendar Hindu, dia dan Chef Ajeeth bersama menyediakan hidangan Diwali klasik dan mengambil bahagian dalam sambutan meriah, menghormati dan menghargai kepentingan budaya perayaan ini.