Chennai
Masih di Pondicherry, Luke bersama Jay dari Coromandel Cafe yang menggabungkan rasa masa lalu dan sekarang! Kemudian, di tengah-tengah Chennai Luke bersama dengan rakan peminat makanan Manoj, meneroka permata makanan yang mesti dikunjungi di bandar ini.