Yurt Don't Hurt
Satu pasangan mahukan banyak ruang yang membolehkan mereka berparti, menghibur dan dinobatkan sebagai halaman belakang paling hebat di blok ini. Lil Jon dan Anitra ditugaskan mengubah luaran dan ruang bawah tanah menjadi oasis keluarga yang mewah.