Make It Rain
Lil Jon dan Anitra hadapi cabaran ketik mengubah suai kolam luar komuniti yang memerlukan lebih daripada kasih sayang. Jon ingin membawa suasana mewah dan sediakan persekitaran yang selamat untuk kanak-kanak, dan juga tempat berparti untuk orang dewasa!