Remix the Renovation!
Lil Jon dan Anitra ditugaskan mengubah ruang bawah tanah keluarga menjadi tempat lepak yang selesa dan hebat . Selepas tahu salah seorang ingin menjadi DJ, duo reka bentuk ini ada gambaran yang lebih jelas tentang ruang tersebut.