Dripping In Bling
Lil Jon dan Anitra melakukan pengubahsuaian tingkat bawah yang epik untuk pemilik rumah yang ingin lepas tangan! Dengan siling 16 kaki dan banyak kaki persegi, mereka mahu mewujudkan ruang bergaya penuh hiburan dan kejutan untuk seisi keluarga.