Accepted by a Pride of Lions
Anayeruca, singa betina pertama yang menerima Jorge Alesanco sebagai sebahagian daripada kawanan, terdedah pada bahaya besar. Selepas kawanan itu ditakluki oleh singa nomad, ia terpaksa melarikan diri dengan dua anaknya.