3,000 Nights With Lions
Scipio, raja singa yang menerima Jorge Alesanco dalam kawanan, membentuk pakatan untuk menawan semula kerajaannya. Pada hari-hari pertempuran, Jorge mengimbau 3,000 malam yang dia habiskan bersama singa, yang menyebabkan dia diterima oleh kawanan itu.