Serengeti: Journey to the Heart of Africa
Kehidupan berlaku di Serengeti pada skala yang tidak pernah berlaku sebelum ini. Menjadi habitat kepada kebanyakan haiwan ikonik Afrika, menganjurkan salah satu acara semula jadi yang paling hebat di dunia: penghijrahan seladang tahunan.