The Outlaw Eddie Wagner
Jet cuba dapatkan maklumat penting, Bell beri cadangan kepada Ahli Kongres Kilbride. Albi guna cara drastik untuk simpan rahsia. Stabler dan Benson luahkan perasaan masing-masing.