The Man with No Identity
Selepas jatuhkan empayar Wheatley dan tahu pembunuh isterinya, Detektif Stabler siasat keluarga jenayah terkenal yang nak menguasai pengedaran kokain di Kota New York. Sarjan Bell terpaksa bekerja dengan pesaingnya dalam sebuah kes.