...Wheatley Is To Stabler
Ketika bekalan elektrik tergendala melumpuhkan bandar, Stabler dan Bell berusaha tewaskan Wheatley. Jet dan Malachi terima bantuan yang tak dijangka. Bernadette terlibat dalam masalah Stabler.