Takeover
Pasukan Bell siasat hubungan Ahli Kongres Kilbride dan Organisasi Marcy. Stabler berkawan dengan sekumpulan pegawai polis yang rapat. Nova dinaikkan pangkat ketika dua dunianya mula bertembung.