Love at First Visit on Lake Tillery
Selepas kunjungan ke Lake Tillery, Carolina Utara, pasangan ini mahu beli rumah percutian tepi tasik di sana untuk berehat daripada hidup bandar yang sibuk. Mereka mahu berikan sentuhan sendiri di rumah tempat mereka boleh melayan keluarga dan rakan.