Making Memories on Smith Lake
Pasangan Nashville mahu bersantai di tepi pantai di Tasik Smith Alabama untuk berehat dari kehidupan mereka yang sibuk. Mereka mungkin perlu buat pengubahsuaian besar untuk wujudkan ruang kenangan dengan anak-anak mereka dan melayan rakan dan keluarga.