A Family Spot in the Poconos
Sebuah keluarga New Jersey berlima mencari persinggahan tepi tasik di Pergunungan Pocono Pennsylvania. Mereka mahu hartanah yang boleh mereka olah sendiri, tetapi dengan peruntukan yang terhad, mereka perlukan semua orang terlibat untuk mengurangkan kos.