All Hands on Deck on Cedar Creek Lake
Sebuah keluarga Dallas ingin tinggalkan kepanasan musim panas dengan mengubah rumah tasik menjadi persinggahan yang sempurna di Tasik Cedar Creek, TX. Mereka juga tambah sentuhan peribadi supaya ahli keluarga berkaki empat mereka boleh berasa selesa.