FB to the T
Jumlah kematian meningkat, AJ mula menyiasat kes untuk menentukan sama ada ia kebetulan atau satu corak. Ruby dan AJ menghadiri perkahwinan bekas kekasih Ruby di mana Ruby mengenang hubungan lalu tapi dia melakukan kesilapan yang besar.