Sex Cluster
Ruby percaya kematian yang berlaku adalah perbuatan seorang pengintai dan dia mengesyaki klien barunya, Isaac. AJ mendesak Ruby menjejaki semua bekas kekasihnya untuk memberi amaran, membuatkan Ruby menyedari layanannya terhadap orang lain.