Flagstaff
Selepas Richie, bekas kekasih Ruby, bersemuka tentang garis masa seks dan ambang kematiannya, Ruby bermuhasabah diri. Selepas memberi amaran kepada seorang selebriti di dalam garis masanya, dia menemui kelompongan pada corak kematian bekas kekasihnya.