The Hand of God
William dan Harold akhirnya bertemu di Hastings, di mana mereka bertarung hingga ke titisan darah terakhir. William menang dan dimahkotakan William I of England, manakala keluarga Harold perlu lari demi menyelamatkan nyawa.